Poškozená zásilka - co s tím?

Přišel vám poškozený balíček? Je zboží uvnitř zničené? Nemůžete nyní kvůli tomu malovat nebo někoho obdarovat? V dnešním článku se zaměříme na to, jak tomuto problému lehce předejít a také jak ho řešit!

Zásilka je viditelně poškozena: zohýbaná, promáčknutá, ušpiněná a vy si toho při přebírání od přepravce všimnete – co teď?

Nejideálnější volbou je zásilku ODMÍTNOUT převzít. Sepište s přepravcem protokol, proč zásilku nepřevezmete. Stačí jedna věta - jméno, příjmení, datum a podpis. A ihned, jak dopravce odjede a nebo odejdete z výdejního místa, tak nám zavolejte. Reklamaci s přepravcem budeme řešit sami. Čím dříve se dozvíme, že jste si zásilku nepřevzali, protože byla poškozená, tím rychleji Vám pošleme nový balíček. Odmítnutím poškození zásilky urychlíte proces vaší reklamace!

Kdo zodpovídá za poškozenou zásilku? Zodpovídá za ni e-shop a nebo přepravce?
Podle zákona za poškozenou zásilku nese po převzetí zásilky zodpovědnost e-shop. 

Velmi nám pomůžete tím, že budete dodržovat tento postup. Přepravce neuzná reklamaci ve chvíli, kdy si zásilku převezmete a z domova nám potom budete hlásit, že je poškozena. Sobě tímto krokem také urychlíte čas k vyřízení reklamace.

Důležité shrnutí, pokud zásilka je při převzetí poškozena:

  1. Pokud je obal zboží viditelně poškozen tak zboží nepřebírejte.
  2. Sepište s přepravcem protokol o poškození zboží.
  3. Co nejdříve nám zavolejte anebo napište e-mail, abychom mohli začít reklamaci řešit, a také Vám poslat nové zboží.

Děkujeme moc! Tým Maluješ.cz