PŘEBRALI JSME POŠKOZENOU ZÁSILKU - CO S TÍM?

Kdo zodpovídá za poškozenou zásilku?

Touto větou Vás zdravím z Maluješ :)

Zodpovídá za ni e-shop a nebo přepravce?
Podle zákona za poškozenou zásilku nese zodpovědnost e-shop. 

Ptám se Vás, naši zákazníci, můžeme nějak ovlivnit cestu Vašeho balíčku? Je opravdu jedno, kdo balíček veze (o tom, jak se pošta chová ke svým zásilkám je na internetu několik diskuzí i videonahrávek).

Je to velmi jednoduché, poškozenou zásilku rovnou odmítněte. 

Sepište s přepravcem protokol, proč zásilku nepřevezmete. Stačí jedna věta - jméno, příjmení, datum a podpis. A ihned, jak dopravce odjede a nebo odejdete z výdejního místa, tak nám zavolejte. Reklamaci s přepravcem budeme řešit sami.

Čím dříve se dozvíme, že jste si zásilku nepřevzali, protože byla poškozená, tím rychleji Vám pošleme nový balíček.

Velmi nám pomůžete tím, že budete dodržovat tento postup. Přepravce neuzná reklamaci ve chvíli, kdy si zásilku převezmete a z domova nám potom budete hlásit, že je poškozena.. 

Ještě to jednou shrnu:

- Pokud je obal zboží viditelně poškozen tak zboží nepřebírejte.

- Sepište s přepravcem protokol, o poškození zboží.

- Co nejdříve nám zavolejte anebo napište e-mail, abychom mohli začít reklamaci řešit, a také Vám poslat nové zboží.

Děkuji

Pavla z Maluješ.cz